Będą rządowe kampanie o wypadkach z motocyklistami i tzw. korytarzach życia
Ministerstwo Infrastruktury przeprowadzi w tym roku dwie kampanie. Pierwsza będzie dotyczyć kształtowania świadomości dotyczącej problematyki wypadkowości motocyklistów w relacji z kierowcami samochodów osobowych. Druga będzie zwracać uwagę na tzw. korytarze życia. Właśnie ruszył przetarg na wybór agencji, które zajmą się tymi działaniami.
Przetarg podzielony jest na dwie części. Pierwsza dotyczy przygotowania kreacji (scenariusz, produkcja i postprodukcja) interaktywnego filmu internetowego (viral marketing) o długości od 45 do 60 sekund oraz zaplanowania i przeprowadzania działań promocyjnych w internecie filmu (szczególnie w serwisach i mediach społecznościowych).
Celem spotu jest kształtowanie świadomości dotyczącej problematyki wypadkowości motocyklistów w relacji z kierowcami samochodów osobowych oraz zachęcania odbiorców do przestrzegania przepisów ruchu drogowego w zakresie praw obowiązków kierujących autami osobowym i motocyklami.
Druga część dotyczy przygotowania kreacji (scenariusz, produkcja i postprodukcja) interaktywnego filmu internetowego (viral marketing) o długości od 45 do 60 sekund oraz zaplanowania i przeprowadzanie działań w internecie. Ten spot ma promować prawidłowe tworzenie tzw. korytarza życia na drogach szybkiego ruchu oraz wynikające z tego korzyści.
Kampania dotycząca motocyklistów będzie realizowana do 20 czerwca br., a ta dotycząca korytarza życia - do końca października br.
Agencje mogą składać oferty do 15 kwietnia br.
Dołącz do dyskusji: Będą rządowe kampanie o wypadkach z motocyklistami i tzw. korytarzach życia