Kultowy "Grucha" z filmu "Chłopaki nie płaczą" w kampanii Uniqa
W nowej kampanii reklamowej firmy ubezpieczeniowej Uniqa promowane jest ubezpieczenie OC. Za kreację spotu odpowiada agencja PZL.
Spot nawiązuje bezpośrednio do kultowego filmu „Chłopaki nie płaczą”. Aktor Mirosław Zbrojewicz, w symbolicznym już różowym sweterku "Gruchy", pociesza grupkę przypadkowo spotkanych trzech mężczyzn. Koledzy ciułają na wykupienie OC swojego samochodu. Wyraz „ciułanie” nie pojawia się w spocie bez przyczyny. Koledzy zauważają, że Grucha trzyma na ręce pieska rasy chihuahua, co prowokuje fantastyczną wręcz wymianę zdań.
Uwagę zwraca też nowy aranż piosenki grupy VOX „Bananowy song”.
Jest to kolejna kampania, którą agencja PZL przygotowała dla Uniqa.
Działania reklamowe obejmują spot telewizyjny o długości 30 sekund wraz ze skrótem do 15 sekund.
Za kreację spotu odpowiada agencja PZL w ramach zespołu kreatywnego w składzie: Iwona Brańska, Marcin Jagnus, Dominik Turek. Produkcja: Magda Brauer. Accountem czuwającym nad całością jest Agata Maksymowicz. Reżyserii podjął się Michał Sabliński. Produkcją zajął się dom produkcyjny Bomaye, podstprodukcją Human Ark a udźwiękowieniem studio dźwiękowe Juice.
Za planowanie i zakup mediów w kampanii odpowiedzialna jest agencja Arena Media (Havas Media Group),
Dołącz do dyskusji: Kultowy "Grucha" z filmu "Chłopaki nie płaczą" w kampanii Uniqa