Misiek Plusha odpowiada na pytanie za milion w teleturnieju stylizowanym na "Milionerów"
Marka Plush (należąca do Plusa) ruszyła z kampanią reklamową z okazji zdobycia na polskim rynku miliona klientów.
Plush przygotował nową kampanię z okazji przekroczenia progu miliona klientów w Polsce. Spot reklamowy rozgrywa się w trakcie teleturnieju przypominającego popularnych "Milionerów". Misiek Plusha musi odpowiedzieć na pytanie za milion.
Kampania potrwa do 17 kwietnia i obejmuje swoim zasięgiem telewizję, online (w tym social media), radio, BTL. Na potrzeby kampanii telewizyjnej zaplanowano emisję spotów o długości 30 i 15 sekund oraz lokowania w ramówce wiosennej TV Polsat: „Love Island. Wyspa Miłości" i „Ninja Warrior Polska".
Plush ma już 1 milion klientów. Z tej okazji marka przygotowała specjalną niespodziankę – miliony gigabajtów – po 100 GB na głowę – do rozdania dla swoich użytkowników. Natomiast osoby, które zdecydują się na zakup oferty z wybranymi smartfonami dostaną w prezencie słuchawki za 1 zł.
Działania reklamujące Plusa obejmują wszystkie kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem. Za kreację kampanii odpowiada agencja Freundschaft, za produkcję spotów - dom produkcyjny TFP, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy iProspect.
Metryczka
Nazwa reklamy: Plushowi pękła bańka! Miliony giga rozdaje
Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
Dom produkcyjny: TFP
Agencja: Freundschaft
Dom mediowy: iProspect
Reżyser: Mitja Okorn
Postprodukcja: Human Ark
Dołącz do dyskusji: Misiek Plusha odpowiada na pytanie za milion w teleturnieju stylizowanym na "Milionerów"