Ruszają zgłoszenia do dwunastej edycji Mixx Awards. 1190 lub 1490 zł za udział w konkursie
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska rozpoczął przyjmowanie zgłoszeń do Mixx Awards 2018, konkursu na najlepsze kampanie z wykorzystaniem digitalu. Ogłoszenie wyników pod koniec listopada.
Mixx Awards kierowany jest zarówno do agencji reklamowych, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu kampanii reklamowej. Warunkiem wzięcia udziału w Mixx Awards jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital. Zgłoszenia można wysyłać do 6 września.
W tym roku nagrody będą przyznawane w 16 kategoriach, zostaną także przyznane nagrody za dokonania - Marketer Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda Specjalna IAB Polska za szczególne osiągnięcia życiowe.
Twórcy najlepszych kampanii reklamowych mogą zgłosić swoje prace w kategoriach:
• Brand Awareness and Positioning
• Cross Media Integration
• Digital Driven
• Direct Response and Lead Generation
• Games & eSport
• Innovation
• Mobile Experience
• Offline Digitizing
• Online Marketing with Influencer
• Product Launch
• Public Service and non-profit campaign
• Best Use of Social Media
• UX
• Digital Experiences
• Smart Solution
• Data Driven & Precision Marketing
Audytorem głosowania będzie firma PwC, a laureatów poznamy pod koniec listopada br. Opłata za udział w konkursie wynosi 1190 zł (dla członków IAB) oraz 1490 zł (dla firm niezrzeszonych).
W ubiegłym roku Mixx Awards nagrodzono m.in. VLM, iTaxi i Allegro.
Dołącz do dyskusji: Ruszają zgłoszenia do dwunastej edycji Mixx Awards. 1190 lub 1490 zł za udział w konkursie