SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Młodzież rozmawia o markach w sieci

28 procent konsumentów w wieku od 18 do 24 lat rozmawia o markach na internetowych forach dyskusyjnych.

Z badania przeprowadzonego przez firmę Synovate wynika też, że 23 procent respondentów umieszcza treści związane z markami w profilach swoich komunikatorów internetowych - informuje serwis UTalkMarketing.

Kolejne 19 procent badanych przyznało, że dodało tego typu treści również na swoje własne strony internetowe lub profile w portalach społecznościowych.

Z badania Synovate wynika także, że prawie połowa respondentów klika w internetowe reklamy, a 18 procent uzyskuje dostęp do informacji o markach i produktach poprzez portale internetowe. Blisko 1/4 badanych w ciągu ostatniego miesiąca umieściło też własne reklamy na stronach serwisów społecznościowych lub serwisów wideo.

Dołącz do dyskusji: Młodzież rozmawia o markach w sieci

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl