„Mniej znaczy więcej” w kampanii soków Fortuna
W telewizji, kinach, internecie i sklepach ruszyła kampania reklamowa soków pomidorowych i warzywnych Fortuna (produkowanych przez Agros-Novę). Akcję przygotowały i realizują firmy Brand Place, MediaCom Warszawa i Milewska International.
Trwająca od 17 lutego kampania soków pomidorowych i warzywnych Fortuna podkreśla ich niską kaloryczność. Celem reklam jest promowanie odświeżonego wizerunku produktów, wprowadzonego jesienią ub.r. (przeczytaj o nim więcej).
Akcja obejmuje telewizję (prawie 90 stacji), internet (wyszukiwarki, portale horyzontalne, serwisy VoD), kina (350 sal sieci Cinema City i IMAX w kilkunastu miastach) oraz sklepy (materiały POS i aktywności trademarketingowe).
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brand Place, za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa, a działania public relations realizuje agencja Milewska International Wizerunek i PR.
Dołącz do dyskusji: „Mniej znaczy więcej” w kampanii soków Fortuna