„Moc okazji we wtorki i czwartki" w kampanii reklamowej Shell
Ruszyła nowa promocja dla klientów Shell, reklamowana hasłem „Moc okazji we wtorki i czwartki”.
Do tej pory wtorki i czwartki na stacjach Shell oznaczały możliwość tankowania paliw premium w cenie paliw podstawowych: we wtorki Shell V-Power 95, a w czwartki Shell V-Power Diesel w promocyjnej cenie.
Od 6 października klienci mogą nie tylko napełnić baki swoich samochodów paliwem Shell V-Power, ale również kupić kawę w promocyjnej cenie.
Klienci kupujący produkty deli by Shell w każdy wtorek i czwartek do 16 listopada br. otrzymają dowolną kawę deli by Shell lub napój energetyczny V-Power za jedyne 3,00 zł. Zaś we wtorki i czwartki pomiędzy 7.00 a 10.00 rano dowolną kawę deli by Shell lub napój energetyczny V-Power otrzymają gratis. Wystarczy, że wykonają transakcję za minimum 1 zł (z wyłączeniem zakupu alkoholu, wyrobów tytoniowych i produktów farmaceutycznych).
Promocja potrwa do 16 listopada.
Za przygotowanie materiałów ATL i BTL odpowiada agencja Ogilvy, a drukiem materiałów na stacje oraz logistyką zajęła się Altavia. Realizacją działań PR zajmuje się agencja Hill+Knowlton Strategies.
Dołącz do dyskusji: „Moc okazji we wtorki i czwartki" w kampanii reklamowej Shell