Momentum Worldwide uruchomił dział CRM
Agencja Momentum Worldwide stworzyła dział CRM na którego czele stanęła Cristina Fritz.
Utworzony przez agencję Momentum Worldwide dział CRM będzie zajmował się customer relationship managementem i programami lojalnościowymi. - Precyzyjnie opracowana strategia programu lojalnościowego połączona z jej właściwą egzekucją przekłada się bezpośrednio na wyniki sprzedaży, których wzrost jest wspólnym celem nas i naszych klientów - uzasadnia stworzenie tej jednostki Monika Biedrzycka, managing director Momentum Worldwide.
Na czele nowopowstałego działu stanęła Cristina Fritz, obejmując stanowisko CRM directora po przejściu z agencji Wunderman Poland, w której pełniła podobną funkcję przez trzy lata. Wcześniej pracowała w Arc Warsaw oraz argentyńskich agencjach Smith Group i Gowland Advertising. Zadaniem Cristiny Fritz jest dalsze rozwijanie kompetencji Momentum Worldwide w zakresie CRM i programów lojalnościowych.
Dołącz do dyskusji: Momentum Worldwide uruchomił dział CRM