SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Momentum Worldwide uruchomił dział CRM

Agencja Momentum Worldwide stworzyła dział CRM na którego czele stanęła Cristina Fritz.

Utworzony przez agencję Momentum Worldwide dział CRM będzie zajmował się customer relationship managementem i programami lojalnościowymi. - Precyzyjnie opracowana strategia programu lojalnościowego połączona z jej właściwą egzekucją przekłada się bezpośrednio na wyniki sprzedaży, których wzrost jest wspólnym celem nas i naszych klientów - uzasadnia stworzenie tej jednostki Monika Biedrzycka, managing director Momentum Worldwide.

cristinafritz

Na czele nowopowstałego działu stanęła Cristina Fritz, obejmując stanowisko CRM directora po przejściu z agencji Wunderman Poland, w której pełniła podobną funkcję przez trzy lata. Wcześniej pracowała w Arc Warsaw oraz argentyńskich agencjach Smith Group i Gowland Advertising. Zadaniem Cristiny Fritz jest dalsze rozwijanie kompetencji Momentum Worldwide w zakresie CRM i programów lojalnościowych.

Dołącz do dyskusji: Momentum Worldwide uruchomił dział CRM

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl