Mondelez Polska wybiera nową agencję do obsługi Prince Polo
Trwa proces wyboru agencji reklamowej do kompleksowej obsługi marki wafelków Prince Polo, należącej do Mondelez Polska. Koncern nie podaje szczegółów na ten temat.
Mondelez Polska prowadzi rozmowy z wybranymi agencjami w sprawie kompleksowej obsługi marki Prince Polo. Biuro prasowe firmy nie podaje jednak ich nazw ani terminu zakończenia procesu. Nie sprecyzowano także, jakie działania będą wchodziły w zakres prac wybranej agencji.
W marcu zeszłego roku Prince Polo było reklamowane kampanią „Prince Polo Autentyk” z udziałem piosenkarza Czesława Mozila. Za jej przygotowanie odpowiadały Brain (kreacja spotów), SMG Liquid Thread (social media), IQ Marketing (aktywacja konkursowa), Carat Polska (zakup mediów) i Big Picture (public relations).
Mondelez Polska ma w swoim portfolio takie marki słodyczy jak Oreo i Milka.
Dołącz do dyskusji: Mondelez Polska wybiera nową agencję do obsługi Prince Polo