Mondelez wybrał do globalnej współpracy MediaMonks i Publicis Groupe
Mondelez International, właściciel takich marek słodyczy, jak Milka czy Oreo wybrał do globalnej współpracy reklamowej agencje MediaMonks i Publicis Groupe. Firma chce tworzyć więcej spersonalizowanych treści.
Mondelez International powierzył swoje konto do globalnej produkcji i zarządzania treściami (contentem) agencjom MediaMonks i Publicis Groupe.
MediaMonks, część S4 Capital Sir Martina Sorrella, będzie zarządzać globalną infrastrukturą technologiczną firmy, globalnymi witrynami internetowymi i produkcją treści dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Azji, Bliskiego Wschodu i Afryki.
Specjalny zespół Publicis, zwany Team Pop, będzie pracował nad treściami dla europejskich odbiorców. Obejmuje 32 rynki, w tym Wielką Brytanię, Francję, Niemcy i Włochy.
Dotychczas Mondelez współpracował z „szeroką gamą agencji o bardziej lokalnych i regionalnych możliwościach”.
Firma jest jednym z największych reklamodawców na świecie, w 2019 roku wydała ponad 1,21 miliarda dolarów (900 milionów funtów) na reklamę.
Mondelez wprowadził nowy model produkcji treści, który, jak twierdzi, umożliwi „bardziej elastyczne treści, które łączą to, co najlepsze w kreatywności, mediach i technologii, aby szybko projektować, tworzyć i zarządzać spersonalizowanymi doświadczeniami w dowolnym punkcie kontaktu z klientem”.
Dla MediaMonks i Publicis oznacza to tworzenie „większej ilości wysokiej jakości treści przeznaczonych do personalizacji” i wdrażanie tych zasobów w „bardziej wydajny i spójny” sposób.
W ubiegłym roku Mondelez skonsolidował swoją obsługę mediową i kreatywną w Publicis Groupe i WPP.
Dołącz do dyskusji: Mondelez wybrał do globalnej współpracy MediaMonks i Publicis Groupe