Monika Bronowska na czele IPG Mediabrands w Polsce i regionie CEE
Monika Bronowska, CEO IPG Mediabrands CEE objęła stanowisko CEO IPG Medibrands Poland. Jest to efekt planowanej reorganizacji grupy, w ramach której Marcin Dec, dotychczasowy CEO IPG Mediabrands w Polsce przestał pełnić tę funkcję. Do zespołu dołączyła także Agnieszka Guzek, obejmując funkcję HR directora.
W wyniku planowanej reorganizacji połączono funkcje szefa regionu CEE i Polski w IPG Mediabrands. Celem podjętych działań jest wzmocnienie współpracy z klientami w regionie i całej sieci IPG Mediabrands.
Bronowska obejmując stanowisko CEO IPG w Polsce przejęła obowiązki Marcina Deca. Spółka nie podaje, czy ten odchodzi z agencji. Z naszych informacji wynika, że Marcin Dec od pewnego czasu nie pełnił już swoich obowiązków i sieć zdecydowała o powierzeniu jego stanowiska Monice Bronowskiej.
Monika Bronowska nadal będzie nadzorowała działania grupy na takich rynkach jak: Węgry, Rumunia, Czechy, Słowacja, Serbia, Mołdawia i Ukraina. W zarządzaniu regionem Bronowską wspierają Radim Folwarczny, CFO Czech i CEE i Nesrine Bouhouhou, HR Dirctot HU /CEE.
Równocześnie został powołany zespół operacyjny, który będzie wspomagał Monikę Bronowską we wdrażaniu nowej strategii rozwoju oraz w zarządzaniu spółkami i zespołami IPG Mediabrands. W skład grupy weszli kluczowi managerowie grupy IPG Mediabrands: Mikołaj Zglenicki, CFO IPG Mediabrands, Anna Gruszka, CDO IPG Mediabrands, Magdalena Sołtan-Zabielska, client service managing director UM, Justyna Mazur, chief client relations officer w IPG Mediabrands, Agnieszka Guzek, HR director, Marta Bąkowska, client service managing director Reprise, Krzysztof Badziak, head of Magna Poland, Paweł Orkwiszewski, chief strategy officer IPG Mediabrands, Łukasz Kozłowski, group account director Initiative, Rafał Wyszyński, chief data & technology officer IPG Mediabrands, Mateusz Koronkiewicz, business acceleration lead IPG Mediabrands i Joanna Dziwisińska – Grzelak, PR manager IPG Mediabrands.
Monika Bronowska do IPG Mediabrands dołączyła 9 września ub. r. Podlega bezpośrednio Caroline Foster Kenny, CEO EMEA. Funkcję, którą objęła wówczas poprzednio pełnił Béla Németh, regional president of Central and Eastern Europe, który pracował w Budapeszcie. Wraz z objęciem przez Bronowską funkcji CEO siedziba szefa regionu zostaje przeniesiona z Budapesztu do Warszawy.
Przed dołączeniem do IPG Monika Bronowska - od jesieni 2017 roku - pełniła funkcję CEO w Netsprint Group, jednej z największych firm w Polsce wyspecjalizowanych w danych i marketingu internetowym. Do jej osiągnięć w Netsprint należy m.in. stworzenie zespołu odpowiedzialnego za sprzedaż międzynarodową. Nadzorowała także procesy akwizycji. Zastąpiła ją tam Agata Lauko. Przedtem przez wiele lat Bronowska pracowała w domach mediowych. Przez ponad 10 lat związana była z Publicis Groupe, pełniła tam kolejno funkcję CEO w domu mediowym ZenithOptimedia Group (obecnie Zenith) oraz Publicis Media w Polsce. Wcześniej pracowała też m.in. jako zastępca dyrektora departamentu komunikacji w Polkomtelu.
IPG z nową HR director
Do zespołu IPG Mediabrands w Polsce dołączyła Agnieszka Guzek, obejmując funkcję HR directora. Agnieszka Guzek będzie odpowiedzialna za strategię zarządzania zasobami ludzkimi wszystkich brandów grupy IPG Mediabrands w Polsce, czyli Initiative, UM, Reprise i UM Thrive.
Agnieszka Guzek jest psychologiem organizacji i headhunterką. Ukończyła Wydział Psychologii SWPS. Na rynku znana jest jako specjalista od zarządzania i rekrutacji talentów, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru digital. Współpracowała z czołowymi agencjami mediowymi i firmami internetowymi w kraju.
Dołącz do dyskusji: Monika Bronowska na czele IPG Mediabrands w Polsce i regionie CEE