SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Monika Wach-Wojciechowska head of programmatic w OMD

Do agencji OMD dołączyła Monika Wach-Wojciechowska, która stanęła na czele zespołu programmatic. Wcześniej pracowała m.in. w Performance Media.

Monika Wach-WojciechowskaMonika Wach-Wojciechowska

Monika Wach-Wojciechowska jako head of programmatic odpowiada za koordynację 7-osobowego zespołu specjalistów oraz nadzoruje wszystkie realizowane w jego ramach projekty.

- Monika wniosła do zespołu nie tylko duże kompetencje i doświadczenie, ale też wspaniałą, pozytywną energię. Bardzo się cieszymy, że dołączyła do nas w roli liderki zespołu programmatic - komentuje Anna Podskarbi, dyrektor zarządzająca OMD.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Monika Wach-Wojciechowska specjalizuje się w performance marketingu, jest certyfikowaną trenerką Google Marketing Platform. Z branżą marketingową związana jest od blisko 10 lat. W tym czasie współpracowała m.in. z takimi markami jak Lidl Polska oraz Dominos.

Poprzednio przez ponad 7 lat pracowała w Performance Media, m.in. jako senior SEM & programmatic specialist.

 

 

Dołącz do dyskusji: Monika Wach-Wojciechowska head of programmatic w OMD

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Heniu Modzelewski
Ktoś mi przetłumaczy na polski, co to jest "performance marketing" i "head of programming" !??
odpowiedź