Motowizja to nowy kanał o samochodach. Ruszy 10 stycznia
W połowie stycznia 2014 roku na polskim rynku pojawi się Motowizja - nowy kanał o tematyce motoryzacyjnej. Tworzy go spółka należąca do Krzysztofa Mikulskiego. Stacja trafi na początek do oferty platformy nc+.
W ramówce Motowizji znajdą się produkcje dotyczące motoryzacji w bardzo wielu aspektach. Będą tam np. programy o historii przemysłu samochodowego i zabytkowych autach, a także magazyny z poradami dla właścicieli czterech kółek, poświęcone ekologii związanej z samochodami czy sportom motorowym.
- Zaczynamy z produkcjami niemieckimi, amerykańskimi i angielskimi. Stopniowo będziemy wprowadzać polskie formaty, a w niedalekiej przyszłości nie wykluczamy własnych produkcji - mówi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Patnaik, odpowiedzialna za PR stacji.
Motowizja wystartować ma 10 stycznia 2014 roku. - Kanał będzie kodowany i płatny dla operatorów. Na początku będzie dostępny tylko na platformie nc+ - dodaje Patnaik.
Twórca stacji Krzysztof Mikulski jest właścicielem firmy Frame by Frame reprezentującej w Polsce kanał Romance TV. W przeszłości wprowadzał do naszego kraju m.in. kanał muzyczny Viva Polska.
Pierwszym polskim kanałem o motoryzacji była stacja TVN Turbo, powstała w 2003 roku. Jednak kilka lat temu poszerzyła ona swój profil tematyczny, stając się kanałem lifestylowym dla mężczyzn. TVN Turbo transmituje też rozgrywki sportowe.
Dołącz do dyskusji: Motowizja to nowy kanał o samochodach. Ruszy 10 stycznia