SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MOWI w gronie klientów Mediaplus

Agencja mediowa Mediaplus (Group One) wygrała przetarg na obsługę mediową marki MOWI w Polsce. Pierwszy wspólny projekt spółek to wielokanałowa kampania reklamowa “MOWI is Goodness” wspierająca sprzedaż w okresie przedświątecznym. Działania prowadzone są obecnie w telewizji, kanałach digitalowych oraz in-store.

MOWI to producent łososi z certyfikatem jakości ASC wydawanym po spełnieniu wymogów środowiskowych dla hodowli morskich. Marka wywodzi się z Norwegii, a obecnie działa na kilkunastu międzynarodowych rynkach.

W wyniku wygranego przetargu MOWI rozpoczęło współpracę z agencją Mediaplus. Spółka należąca do Group One jest odpowiedzialna za strategię, zakup i planowanie mediów w online i offline.

Startem wspólnych działań jest kampania “MOWI is Goodness” prowadzona w telewizji i kanałach digitalowych: display, SEM, SEO. Mediaplus realizuje działania w online w modelu House of Communications we wsparciu agencji martech & e-commerce SalesTube.

Kampania potrwa do końca roku.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

 

Dołącz do dyskusji: MOWI w gronie klientów Mediaplus

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl