SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Możesz Więcej” - Rexona Men promowana w magazynie tabletowym

Udostępniono pierwszy numer miesięcznika „Rexona Men Możesz Więcej”, który można przeglądać na tabletach. Magazyn, przygotowany przez agencję Yellow Hat, promuje kosmetyki Rexona Men (Unilever Polska).

„Rexona Men Możesz Więcej” to interaktywny magazyn, w którym dostępne są zarówno teksty, jak też multimedia (grafiki, mapy i wideo). Temat przewodni pierwszego numeru to „Więcej Adrenaliny”, a główne materiały dotyczą kierowcy Formuły 1 Kimiego Räikkönena i tancerza Juniora.

Celem magazynu jest promowanie kosmetyków Rexona Men. Publikacje mają podkreślać dynamiczny, witalny charakter tej marki.

- Wprowadzenie na rynek cyfrowego produktu stworzonego na tablety jest dla Rexony naturalną konsekwencją strategii cyfrowej marki, zakładającej wykorzystanie mediów, mających potencjał do tego, by prezentować konsumentom materiały z działań prowadzonych przez markę w atrakcyjny wizualnie i nowatorski sposób - podkreśla Iwona Wojtaszewska, digital media manager Unilevera na Polskę i kraje bałtyckie.

„Rexona Men Możesz Więcej” jest dostępny bezpłatnie w wersji na systemy operacyjne iOS i Android - w sklepach Apple AppStore oraz Google Play.

Redagowaniem magazynu zajmuje się agencja Yellow Hat. Natomiast jego koncepcję przygotowano wspólnie z domem mediowym PHD.

Dołącz do dyskusji: „Możesz Więcej” - Rexona Men promowana w magazynie tabletowym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl