Multikino wprowadza pakiety reklamowe
Multikino wprowadza zintegrowane pakiety reklamowe. Obejmują one zarówno spoty przed filmami, jak i reklamy offscreenowe w kinach.
Wprowadzona przez Multikino zintegrowana oferta reklamowa składa się z czterech głównych pakietów: Multi75, Multi150, Multi250 i Multi350. Każdy z nich obejmuje określony okres emisji spotów w poszczególnych blokach przed filmami oraz reklamy na nośnikach offscreenowych, a dwa droższe pakiety - również ambient, reklamy w barach kinowych i specjalne pokazy filmowe. Multikino zapewnia również reklamodawcom korzystającym z tych pakietów kupony dla pracowników, obecność w swoim mailingu i serwisie internetowym, projekty specjalne oraz sale kinowe na konferencje.
Ceny poszczególnych pakietów są sugerowane w ich nazwach:
Multi75 kosztuje 75 tys. zł netto, Multi150 - 150 tys. zł netto,
Multi250 - 250 tys. zł netto, a Multi350 - 350 tys. zł netto. W
ofercie dostępne są również pakiety Multi500, Multi750, MultiMilion
oraz możliwość indywidualnego tworzenia pakietu z klientem.
Multikino uzasadnia wprowadzenie zintegrowanej oferty łączącej
reklamę on- i offscreenową tym, że odwiedzający kina najczęściej
szukają wcześniej informacji w internecie, a do samych kin
przychodzą kilkadziesiąt minut przed rozpoczęciem seansu i
zazwyczaj odwiedzają bar.
- Proponujemy reklamodawcom holistyczne dotarcie na wszystkie
sposoby do odbiorców w naszych kinach- opisuje Kinga Dołęga,
dyrektor biura reklamy Multikina.
Dołącz do dyskusji: Multikino wprowadza pakiety reklamowe