Musiał i Karolak z męską logiką oszczędzania reklamują Orange Open (wideo)
Zaczęła się nowa kampania reklamowa Orange Open z udziałem Macieja Musiała i Tomasza Karolaka w rolach z serialu „Rodzinka.pl”. Akcję przygotowały agencja Publicis Poland i dom mediowy Initiative Warszawa.
W nowym spocie Maciej Musiał mówi swojemu serialowemu ojcu Tomaszowi Karolakowi, że chce się dołożyć do rachunku. A ponieważ potrzebne mu są telefon i tablet, trzeba skorzystać z Orange Open, ponieważ w ramach tej usługi za każdą kolejną usługę (telewizja, Neostrada, internet mobilny, telefon komórkowy i telefon stacjonarny) otrzymuje się zniżkę miesięcznej opłaty - maksymalnie 65 zł.
Reklama jest zgodna z wprowadzoną właśnie stylistyką komunikacji marketingowej Orange: są w niej podobny do logo sieci znak symbolizujący zakres przedstawianych usług („Dom”), a także inne kolorowe animacje (więcej o tym formacie kreatywnym).
Kampania Orange Open będzie prowadzona przede wszystkim w telewizji oraz internecie.
Kreacją reklam zajęła się agencja Publicis Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Musiał i Karolak z męską logiką oszczędzania reklamują Orange Open (wideo)