“N na kartę” - “stara” oferta pre-paid, ale z Polsatem
Platforma N wprowadza na rynek pre-paidową usługę telewizyjną pod marką “N na kartę”. Jej oferta jest niemal identyczna z ofertą Telewizji na kartę HD, dodatkowo daje dostęp do Polsatu.
Katarzyna Szegidewicz, dyrektor ds. rozwoju marki w ITI Neovision, tłumaczy decyzję o wprowadzenia marki “N na kartę”, strategią zgromadzenia wszystkich usług operatora pod brandem platformy N.
Oferta “N na kartę” tak jak TNK HD składa się z dwóch pakietów Domowego HD i Premium HD. W skład pierwszego z nich wchodzą takie kanały jak: TVN, TVN HD, TVN HD+1, TVN24, TVN Style, TVN Turbo, TVN Meteo, TVN CNBC, TVN 7, TVP1, TVP2, TVP Info, TVP Sport, Discovery Channel, Religia.TV, TV4, Kino Polska, Disney Channel, Disney XD, AXN, Wojna i Pokój, Eska TV, Eurosport, nSport, Orange sport info, TVP Serial oraz nieoferowany w ramach TNK HD naziemny Polsat, który pojawi się tutaj dzięki porozumieniu Grupy TVN i Grupy Cyfrowego Polsatu z początku maja br. (więcej na ten temat). Dostęp do tego pakietu kosztuje 19,90 zł miesięcznie
Na zawartość pakietu Premium HD składają się natomiast: TVP HD, nSport HD, Eurosport HD, MGM HD, Animal Planet HD, Disocvery Showcaes HD, Nat Geo Wild HD, MTVN HD, BBC HD, FilmBox HD oraz dostęp do serwisu nShow 3D. Cena tego pakietu to także 19,90 zł miesięcznie, ale aby móc z niego skorzystać, należy posiadać Pakiet Domowy HD.
W ofercie jest jeszcze pakiet bez opłat, który dostępny jest dla użytkowników każdorazowo przez okres jednego miesiąca po wygaśnięciu pakietów płatnych. W jego skład wchodzi sześć kanałów: TVN HD, TVN, TVP 1, TVP 2, TVN 7, Religia.tv. Aby korzystać z oferty “N na kartę” należy kupić od N biały dekoder HD w cenie 398 zł (w tym zawiera się opłata za trzymiesięczne doładowanie) lub moduł nCAM HD w cenie 249 zł.
>>> Platforma N nie weźmie udziału w wojnie cenowej
W związku z wprowadzeniem oferty “N na kartę”, usługa TNK HD nie będzie już rozwijana. Katarzyna Szegidewicz zapewnia jednak, że obecni użytkownicy TNK HD będą mogli migrować do nowej oferty po zakończeniu okresu swojego doładowania, korzystając dalej z tego samego sprzętu, który służył im do odbioru TNK HD.
Oferta TNK HD została udostępniona w maju ub.r. (więcej na ten temat). Na koniec marca br. miała ona 38 tys. użytkowników. W portfolio operatora jest jeszcze usługa TNK SD, która ma skromniejszą ofertę kanałów, a liczba jej użytkowników na koniec I kwartału br. wyniosła 712 tys., z czego jednak tylko 307 tys. z nich stanowili aktywni klienci.
Dołącz do dyskusji: “N na kartę” - “stara” oferta pre-paid, ale z Polsatem