„Na językach” Agnieszki Szulim ogląda tylko 1,21 mln widzów
Nowy program TVN o show biznesie „Na językach” po trzech pierwszych odcinkach gromadzi średnio 1,21 mln widzów. Magazyn daje TVN dopiero trzecie miejsce w rynku, ale wygrywa z TVP2.
Magazyn „Na językach” nadawany jest na antenie TVN w niedziele o godz. 22.00, począwszy od 3 lutego br. Średnia widownia pierwszych trzech odcinków show wyniosła 1,21 mln osób. Przełożyło się to na 10,37 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 11,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory największą oglądalnością cieszył się trzeci odcinek show, pokazany 17 lutego br. Zgromadził on przed telewizorami 1,31 mln widzów.
W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku program obniżył nieco widownię niedzielnego pasma między 22.00 a 23.00. Rok wcześniej stację w tym paśmie oglądało bowiem 1,29 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 11,25 proc. oraz 13,01 proc.
TVN w paśmie emisji „Na językach” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest TVP1, emitująca wówczas filmy fabularne, co daje jej 17,80 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje Polsat (serial „CSI: Kryminalne zagadki Nowego Jorku 7”; 15,29 proc.). Za TVN spośród głównych stacji plasuje się tylko TVP2 (serial „Głęboka woda” oraz magazyn „Kocham kino”; tylko 3,65 proc.). Taka sama jest kolejność stacji w grupie komercyjnej.
Prowadzone przez Agnieszkę Szulim „Na językach” to podsumowanie tygodnia w show biznesie, w programie znaleźć można relacje reporterskie, wywiady oraz dyskusje w studiu. Cotygodniowy magazyn realizowany jest we współpracy z dziennikiem „Fakt” (więcej na ten temat).
Widownia magazynu „Na językach”
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
03-02-2013 | 1222025 | 10,02% | 11,18% |
10-02-2013 | 1101013 | 9,80% | 9,91% |
17-02-2013 | 1310827 | 11,26% | 12,08% |
Średnio: | 1213528 | 10,37% | 11,10% |
Oglądalność konkurencji w czasie emisji show
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP1 | 2083414 | 17,80% | 19,15% |
Polsat | 1789772 | 15,29% | 17,56% |
TVN-Na językach | 1213528 | 10,37% | 11,10% |
TVP2 | 426639 | 3,65% | 3,20% |
Dołącz do dyskusji: „Na językach” Agnieszki Szulim ogląda tylko 1,21 mln widzów