„Na sygnale 3” zyskało 800 tys. widzów. TVP2 wygrała z konkurencją
Trzeci sezon serialu „Na sygnale” oglądało średnio 2,72 mln widzów. TVP2 w czasie emisji medycznej produkcji była liderem rynku telewizyjnego, ale w grupie komercyjnej zajęła miejsce drugie. Wpływy z reklam wyniosły 8,69 mln zł.
Premierowe odcinki trzeciej edycji „Na sygnale” na antenie TVP2 oglądać można było w środy o godz. 21.45 (tuż po popularnym serialu „Na dobre i na złe”), w okresie od 4 marca do 10 czerwca 2015 roku. Z danych Nielsen Audience Meassurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność serialu wyniosła 2,72 mln osób, co przełożyło się na 19,16 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 13,51 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się finałowy odcinek „Na sygnale”, który zainteresował 3,02 mln widzów.
Trzy topowe odcinki „Na sygnale”
Data | godz. | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | ||
10-06-2015 | 21:45:10 | 3 022 126 | 22,09% |
04-03-2015 | 21:47:39 | 2 975 814 | 20,91% |
01-04-2015 | 21:48:59 | 2 897 958 | 20,16% |
W porównaniu do pierwszej serii, emitowanej w analogicznym okresie rok wcześniej, „Na sygnale” zyskało 800 tys. widzów. Wówczas serial oglądało średnio 1,92 mln widzów przy udziałach wynoszących odpowiednio 12,45 proc. oraz 10,35 proc. Był on jednak emitowany głównie w czwartkowe wieczory (więcej na ten temat).
TVP2 w czasie emisji „Na sygnale” wygrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie filmy fabularne oraz mecze piłki nożnej, co przełożyło się na 11,05 proc. udziału. Trzeci był TVN („Kto poślubi mojego syna?”, „Project Runway” i filmy; 9,91 proc.), a czwarty - Polsat („Top Chef” i filmy; 8,99 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej liderem był TVN, a dalsze miejsca zajęły: Dwójka, Polsat i Jedynka.
Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP2 - Na sygnale | 2 715 389 | 19,16% | 13,51% |
TVP1 | 1 566 760 | 11,05% | 10,63% |
TVN | 1 404 387 | 9,91% | 13,69% |
Polsat | 1 273 790 | 8,99% | 12,91% |
Wpływy cennikowe z reklam przy emisji premierowych odcinków trzeciej serii produkcji wyniosły 8,69 mln zł. Dla porównania, pierwsza seria licząca 26 odcinków (czyli jeszcze raz tyle, ile trzeci sezon) zarobiła 7,21 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Dołącz do dyskusji: „Na sygnale 3” zyskało 800 tys. widzów. TVP2 wygrała z konkurencją