„Na sygnale” hitem Dwójki. 2,5 mln widzów, wygrana z konkurencją i 12,6 mln zł z reklam
Jesienny sezon serialu „Na sygnale” oglądało średnio 2,54 mln osób. TVP2 w czasie emisji medycznej produkcji była liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 12,59 mln zł.
W tym roku Telewizja Polska zdecydowała się rozpocząć emisję premierowych odcinków „Na sygnale” o tydzień wcześniej niż większość jesiennych premier. W pierwszym tygodniu (tj. od 22 do 26 sierpnia br.) serial był pokazywany codziennie o godz. 20.40 (tuż po popularnych „Barwach szczęścia”, które też wystartowały wcześniej). Natomiast od 31 sierpnia produkcja emitowana była już w swoim tradycyjnym paśmie - w środy o 21.45.
Średnia oglądalność jesiennej edycji serialu (tj. pokazanych w okresie od 22 sierpnia do 21 grudnia br.) wyniosła 2,54 mln osób, co przełożyło się na 18,35 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,63 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16,67 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Meassurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się odcinek „Na sygnale” z 16 listopada br., który zainteresował 3,16 mln widzów. Wszystkie trzy topowe odcinki, to emisje środowe o 21.45.
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
|||
TOP3 |
Start |
Koniec |
AMR |
SHR % |
16-11-2016 |
21:47:55 |
22:11:18 |
3 156 216 |
22,76% |
26-10-2016 |
21:43:13 |
22:06:38 |
3 055 764 |
21,35% |
14-12-2016 |
21:47:01 |
22:09:59 |
3 019 338 |
21,82% |
TVP2 w czasie emisji jesiennego sezonu „Na sygnale” wygrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajął TVN, co przełożyło się na 10,45 proc. udziału. Trzeci był Polsat (10,62 proc.), a czwarta - TVP1 (8,90 proc.).
Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie 16-59 lat. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 minimalnie na prowadzenie wysunął się TVN, który wyprzedził Dwójkę.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
16-59 |
|||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
TVP2 - Na sygnale |
2 542 189 |
18,35% |
835 859 |
14,63% |
1 407 152 |
16,67% |
TVN |
1 447 507 |
10,45% |
842 914 |
14,75% |
1 083 000 |
12,83% |
Polsat |
1 293 584 |
9,34% |
726 779 |
12,72% |
936 472 |
11,09% |
TVP1 |
1 202 470 |
8,68% |
430 887 |
7,54% |
662 168 |
7,84% |
Wpływy reklamowe z premierowych odcinków „na sygnale” wyniosły 12,59 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w listopadzie br. wyniósł 8,57 proc.
Dołącz do dyskusji: „Na sygnale” hitem Dwójki. 2,5 mln widzów, wygrana z konkurencją i 12,6 mln zł z reklam
Jeśli chodzi o grę aktorów-amatorów, to jest ten sam poziom, co w gniotach produkowanych dla stacji komercyjnych, przez co można to samo zarzucić właśnie tej produkcji... czytałem parę forów nt. serialu i ciekawe wydaje się to, iż niezbyt przychylnie piszą o nim niektórzy ratownicy medyczni i uważają, że scenarzystów ponosi fantazja, która ma się nijak do rzeczywistości! Zastanawia mnie też, dlaczego seriale tygodniowe muszą mieć zawsze tytuły odcinków - niektóre nazwy są tak fantazyjne, że aż głupie... :D
PS. Aż dziwne, że takomedia do tej pory nie zrobiła żadnego "hita" dla TVPiS! :p