Nagrody za kroczki promują Gerber ze Smykiem
Pod hasłem „Kroczki stawiamy, nagrody wygrywamy” rozpoczęła się ogólnopolska kampania promocyjna żywności dla małych dzieci Gerber (produkowanej przez Nestlé Polska). Za koncepcję i obsługę akcji odpowiada agencja Unique One.
Kampania obejmuje dwie promocje. Aby wziąć udział w loterii, należy do 30 czerwca br. kupić co najmniej pięć produktów Gerber z wieczkami potwierdzonych jednym paragonem, zachować opakowania i zgłosić to na stronie krokpokroczku.pl. Do wzięcia udziału w akcji „Zbieraj rabaty” niezbędny jest zakup co najmniej 20 produktów Gerber z wieczkami (może być na kilku paragonach) i również przesłać to na w serwisie krokpokroczku.pl. Dzięki temu uczestnik ma możliwość logowania się, dokonywania zgłoszeń produktów Gerber z wieczkami oraz sprawdzania stanu swojego konta, m.in. przyznanych mu rabatów.
W akcji są dwa typy nagród: mniejsze to bony Smyk o wartości 100 zł (jest ich w puli 5 tys.), natomiast raz w miesiącu losowane jest 30 tys. zł. Z kolei w ramach akcji „Zbieraj rabaty” można zdobyć do 20 proc. rabatu na zakupy w sklepie Smyk.
Promocję wspierają działania reklamowe w telewizji, internecie (banery, mailingi, screeningi), prasie (pisma dla rodziców) oraz sklepach Smyk (materiałów POS).
Za koncepcję kreatywną, organizację i obsługę akcji oraz przygotowanie wspierających ją reklam odpowiada agencja Unique One.
Dołącz do dyskusji: Nagrody za kroczki promują Gerber ze Smykiem