SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

T-Mobile Polska królem przenoszenia numerów w 2022 roku. Plus stracił ich ponad 100 tysięcy

W 2022 roku Polacy przenieśli łącznie ponad 1,3 mln w sieciach mobilnych oraz 290,1 tys. w stacjonarnych - wynika z raportów Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Najwięcej klientów przeniosło się do T-Mobile Polska.

W bilansie przenoszenia numerów w sieciach komórkowych spośród największych operatorów najmocniej zyskał T-Mobile - wynika z raportu UKE. Bilans tej sieci po 2022 roku wynosi +64 836 numerów.

Polkomtel, właściciel sieci Plus, stracił 118 527 numerów, Orange 24 365 numerów, a P4, do którego należy Play, uszczuplił bazę numerów o 37 741.

Dodatni bilans miały też Netia (+10 462 numerów), UPC (+22 480), Multimedia Polska (+3 941), Vectra (+14 226), Canal+ (+5 384), Viking Mobile (+12 659), Premium Mobile (+22 157), Otvarta (+5 399), INEA (+2 543).

Ponad milion przeniesionych numerów

Łącznie Polacy korzystający z usług operatorów komórkowych, przenieśli w ubiegłym roku 1 358 163 numerów.

W samym czwartym kwartale roku Orange Polska stracił ponad 7 tys. użytkowników kart SIM, Polkomtel (operator sieci Plus) ponad 43,5 tys. P4 (właściciel Play) zyskał w ostatnich trzech miesiącach ponad 9 tys. numerów.

Z grona największych operatorów zyskał także T-Mobile z 18,7 tys. nowych użytkowników kart SIM.

Jeśli chodzi o numery stacjonarne, to w 2022 roku przeniesionych zostało łącznie  290 119 numerów. Podobny ujemny bilans zanotowały Orange (-19 809 numerów) i Plus (-19 521).

Netia straciła ponad 75 tysięcy numerów, Exatel ponad 8 tysięcy. Sieć T-Mobile odnotowała przyrost bazy numerów o 14 581.

Dołącz do dyskusji: T-Mobile Polska królem przenoszenia numerów w 2022 roku. Plus stracił ich ponad 100 tysięcy

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zdziwiony
Żart? Przecież w T-Mobile siada speed dosłownie z dnia na dzień. Jakoś tam działało jak było mało ludzi a teraz tragedia!
0 0
odpowiedź