SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„#NapędzaniŚwiatłem” - blogerzy w kampanii internetu światłowodowego od Orange (wideo)

Film przygotowany przez youtubera, Krzysztofa Gonciarza pod hasłem „Światło” opowiadający m.in. o zawrotnym tempie życia w Japonii jest elementem nowej kampanii Orange Polska „#NapędzaniŚwiatłem” przygotowanej przez VML Poland i Initiative Warszawa.

Celem kampanii „#NapędzaniŚwiatłem” jest pokazanie odbiorcom, że już dziś mają dostęp do technologii, która może przeobrazić także ich codzienność. Pierwszym elementem kampanii jest film, przygotowany przez youtubera, Krzysztofa Gonciarza. Twórca, na co dzień mieszkający w Tokio, w zjawiskowej, poetyckiej etiudzie filmowej pt. „Światło” opowiada m.in. o zawrotnym tempie życia w Japonii, możliwym jedynie dzięki zaawansowanej technologii i dostępowi do superszybkiego Internetu. Pokazuje także „dosłownie”, co oznacza przyśpieszenie.

Kolejnymi elementami kampanii będą współpraca marki Orange z grupą polskich instagramerów, którzy w swoich kanałach przygotują filmy w stylu timelapse, pokazujące jak światło i światłowód przyspieszają ich codzienność oraz konkurs dla wszystkich użytkowników Instagrama. Najlepsze filmy z hashtagiem #NapędzaniŚwiatłem nie tylko zostaną nagrodzone, ale również mają szansę być wykorzystane w spocie na temat Światłowodu Orange.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Initiative Warszawa.

Dołącz do dyskusji: „#NapędzaniŚwiatłem” - blogerzy w kampanii internetu światłowodowego od Orange (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fiber
nuuuuuuda!
odpowiedź
User
marcin
arcydzieło i takie lokowanie to ja rozumiem
odpowiedź
User
Gardziejutuberskimścierwem
Chyba napędzani gównem. Rzygam już tymi jutuberami w reklamach. Niech jeszcze prezerwatywy zareklamują hasłem "Ta nie pęknie i nie słodzisz jutubera jak Ja"
odpowiedź