SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Nastaw się na chill out” - Magdalena Mielcarz w kampanii Chilli ZET

Startuje wizerunkowa kampania reklamowa Chilli ZET związana z premierą płyty „Nastaw się na chill out 7”. Akcję, której twarzą jest Magdalena Mielcarz, przygotował dział promocji rozgłośni.

Sygnowany przez Chilli ZET album „Nastaw się na chill out 7” składa się z dwóch krążków: „Love” i „Life” zawierających 30 chilloutowych piosenek. Płytę „Love” otwiera debiutancki singiel aktorki i modelki Magdaleny Mielcarz „Drown In Me”. Album - wydany przez Magic Records - trafia właśnie do sprzedaży.

Jednocześnie rusza kampania reklamowa Chilli ZET oparta na wizerunku Magdaleny Mielcarz. Layouty reklam są spójne z okładką płyty „Nastaw się na chill out 7”. Zdjęcia Mielcarz na potrzeby akcji wykonał Rafała Olejniczaka, redaktor naczelny Radia ZET i Chilli ZET.


Kampania od 18 kwietnia będzie prowadzona w prasie (magazyny lifestyle’owe, tygodniki opinii), internecie (m.in. działania SEM), na outdoorze (ekrany LED w Warszawie i Wrocławiu) oraz w salonach Empik. W ramach akcji w serwisie chillizet.pl udostępniono specjalną zakładkę, w której można posłuchać fragmentów płyty „Nastaw się na chill out 7” i zamówić ją, a także obejrzeć kulisy sesji fotograficznej z Magdaleną Mielcarz i wywiad z nią.

Kreacją oraz planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dział promocji Radia ZET i Chilli ZET.

Dołącz do dyskusji: „Nastaw się na chill out” - Magdalena Mielcarz w kampanii Chilli ZET

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
drill mill
jaka ona ładna i z predyspozycjami for blowing cocks.... ;]
odpowiedź
User
Darmowe wakacje w LA
Takie zdjęcie można kupić ze stoku za 200 złotych. Czy trzeba lecieć do LA? Nie,ale darmowe wakacje zawsze są miłe,więc trzeba było znależć wymówkę?
odpowiedź
User
kara
ekrany LED w Warszawie i Wrocławiu HAHAHAHAHA zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dział promocji Radia ZET i Chilli ZET HAHAHAHAH
odpowiedź