„Nasz nowy dom” emitowany dwa razy w tygodniu stracił 350 tys. widzów. 50,45 mln zł z reklam
Reality-show „Nasz nowy dom” w nowym sezonie - emitowany dwa razy w tygodniu - śledziło średnio 1,45 mln osób. W porównaniu do jedenastej edycji, pokazywanej jesienią ub.r., produkcja straciła 350 tys. widzów. Polsat w czasie emisji audycji zajął czwarte miejsce w rynku w 4+ i drugie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 50,45 mln zł.
Trzynastą edycję reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można było na antenie Polsatu w środy i czwartki o godz. 20.05, w okresie od 4 września do 4 grudnia br. (wcześniej program nadawany był tylko w czwartki). Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w jesiennej ramówce br. format ogląda średnio 1,45 mln osób. Przekłada się to na 9,69 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,70 proc. w grupie 16-59.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najchętniej oglądany odcinek zgromadził przed telewizorami 1,72 mln widzów. Wyemitowany został on 17 października br.
Nadawana jesienią ub.r. jedenasta seria reality-show przyciągała przed ekrany o 350 tys. więcej widzów. Gromadziła ona średnio 1,80 mln osób przy udziale wynoszącym 11,69 proc. w 4+, 15,63 proc. w 16-49 oraz 13,73 proc. w 16-59.
Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu 13” zajął ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem był TVN emitujący w tym czasie „Na Wspólnej” oraz teleturniej „Milionerzy”, co przełożyło się na 11,90 proc. udziału. Druga była TVP2 (gł. „Barwy szczęścia”, „Na dobre i na złe” i „Najgorszy kucharz”; 11,75 proc.), a trzecią lokatę zajęła TVP1 (różne audycje, w tym „Alarm!”, transmisje sportowe oraz seriale „Leśniczówka” i „Ojciec Mateusz”; 11,43 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był wiceliderem.
Wpływy z reklam pokazanych przy 26 premierowych odcinkach właśnie zakończonej edycji „Naszego nowego domu” wyniosły 50,44 mln zł. Dla porównania, jesienią ub.r. program przy 12 premierach zarobił 29,17 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 10,23 proc.
Dołącz do dyskusji: „Nasz nowy dom” emitowany dwa razy w tygodniu stracił 350 tys. widzów. 50,45 mln zł z reklam
Spojrzeli i zarabiają podwójnie.