Natalia Drobniak i Klaudia Karkulowska w zespole strategii i social media McCann&MRM
Do zespołu strategy&SoMe agencji McCann&MRM dołączyła Natalia Drobniak jako strategic planner oraz Klaudia Karkulowska jako community manager.
Natalia Drobniak poprzednio pracowała w agencji OS3, gdzie zajmowała się markami CCC, Philips i Hasbro. Na nowym stanowisku będzie odpowiadać m.in. za marki Wyborowa i L’Oreal. Z wyróżnieniem ukończyła Szkołę Strategii Marki SKM SAR, z wykształcenia jest psychologiem. Na swoim koncie ma nominację w konkursie Young Creative Planners.
Klaudia Karkulowska doświadczenie zdobywała w agencjach VML i 24/7 Communication, gdzie pracowała m.in. dla mBank czy Lidl. Jako community manager w McCann&MRM zajmuje się markami Starbucks i Stanley Black&Decker.
Dołącz do dyskusji: Natalia Drobniak i Klaudia Karkulowska w zespole strategii i social media McCann&MRM