Ponad 107 tysięcy publikacji o Natalii Janoszek w trzy miesiące
W ciągu ostatnich trzech miesięcy, do końca lipca o celebrytce Natalii Janoszek pojawiły się w mediach społecznościowych aż 107 192 wzmianki - pokazuje analiza PSMM Monitoring & More. Media tradycyjne pisały o aktorce nieco ponad 1,2 tys. razy.
O Natalii Janoszek, aktorce i uczestniczce show "Twoja Twarz Brzmi Znajomo", zrobiło się naprawdę głośno za sprawą Krzysztofa Stanowskiego. Współzałożyciel Kanału Sportowego zdemaskował Janoszek, zarzucając jej mijanie się z prawdą w kwestii kariery filmowej w Indiach. Celebrytka odpowiedziała pozwem, mimo to Stanowski opublikował kolejny film, w którym przekazał ustalenia zdobyte aż w Indiach.
Afera Natalii Janoszek głównie w internecie. 11,2 mln ekwiwalentu reklamowego
PSMM Monitoring & More sprawdził doniesienia medialne dotyczące tej sprawy. Analiza obejmuje okres od 1 maja do 31 lipca, bada zarówno media tradycyjne (prasę, www, radio, telewizję), jak i media społecznościowe. We wspomnianym okresie media tradycyjne poruszyły ten temat 1 295 razy. Najczęściej pojawiał się on w internecie (95,9 proc.), a w mniejszym stopniu w prasie (3,6 proc.). Publikacje osiągnęły dotarcie na poziomie 22 999 439 i ekwiwalent reklamowy 11 250 996 zł.
Z kolei w mediach społecznościowych opublikowano aż 107 192 wzmianek, w większości na YouTube (47,4 proc.), Facebooku (36,7 proc.) oraz portalach, blogach i forach (12,6 proc.). Najwięcej informacji pojawiło się w lipcu. W tej kategorii dotarcie szacowane jest na 39 479 044 kontaktów, z kolei ekwiwalent reklamowy na 5 515 896 zł.
– Dyskusja wokół Natalii Janoszek stała się punktem wyjścia nie tylko do rozważań na temat kontrowersyjnych sposobów budowania kariery przez niektórych celebrytów, ale w dużej mierze również do rozmów o bezrefleksyjnym konsumowaniu treści przez odbiorców, stanie polskich mediów i standardach dziennikarskich. Zainteresowanie sprawą, również w mediach społecznościowych, pokazuje, że istnieje ogromna liczba czytelników, słuchaczy i telewidzów którzy oczekują od dziennikarzy rzetelnego i pogłębionego researchu – podsumowuje Katarzyna Popławska, kierownik marketingu i PR w PSMM Monitoring & More.
Analiza kontekstu dyskusji w social media pokazuje, że odbiorcy docenili główne pracę Krzysztofa Stanowskiego nad materiałami o Natalii Janoszek. Ona z kolei oraz media stały się obiektem krytyki.
Film "Bollywoodzkie zero: Natalia Janoszek. The End" ma już prawie 6 miliony wyświetleń.
Dołącz do dyskusji: Ponad 107 tysięcy publikacji o Natalii Janoszek w trzy miesiące
Też tak pomyślałem. Mają jakże podobne "osiągnięcia" o których nikt nie słyszał.