SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Natchnienie z natury w kampanii frytek McCain

Rusza outdoorowa kampania reklamowa frytek McCain. Akcję, prowadzoną pod hasłem „W naturze znajdujemy natchnienie do tworzenia wyjątkowych frytek”, przygotowały firma McCain przygotowała wspólnie z ZenithOptimedia Group i Fleishman-Hillard.

Rozpoczynająca się właśnie kampania frytek McCain podkreśla ich naturalne pochodzenie - to że są produkowane ze starannie wyselekcjonowanych ziemniaków pochodzących z kontrolowanych upraw oraz specjalnej mieszanki olei słonecznikowych. Ponadto celem reklam jest zbudowanie trwałego skojarzenia pomiędzy marką McCain a wysoką jakością jej produktów.

Akcja - zaplanowana na październik i listopad - obejmuje billboardy w 10 największych miastach, m.in. Krakowie, Lublinie, Łodzi, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu.

Planowaniem i zakupem nośników na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group, a działania public relations prowadzi agencja Fleishman-Hillard.

Dołącz do dyskusji: Natchnienie z natury w kampanii frytek McCain

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl