SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Serwis National-Geographic.pl w nowej odsłonie, akcja #żółtaramka

Serwis National-Geographic.pl (Burda Media Polska) wystartował w nowej odsłonie. Odświeżenie wyglądu strony jest promowane poprzez akcję #żółtaramka ze znanymi podróżnikami.

Strona została podzielona na sekcje, które mają odzwierciedlać strategię biznesową – wyeksponowane zostały działy: autorski content przygotowywany przez redakcję online, materiały z magazynów National Geographic Polska oraz Traveler, platforma Explorerzy. Idź za marzeniem, inicjatywy (Travelery, Wielki Konkurs Fotograficzny), sklep internetowy i nowa - oparta o Pinterest platforma społeczności fotograficznej.  

Wygląd serwisu ma być bardziej przejrzysty i przyjazny dla użytkowników, a minimalistycznemu layoutowi towarzyszy żółta ramka, która kojarzy się z tytułem. Dodatkowo pojawiły się materiały: zdjęcia fotografów National Geographic, autorskie podcasty oraz wideo podróżnicze, część społecznościowa pozwalająca na wymianę opinii na temat zdjęć.

W części komercyjnej oprócz reklamy display pojawiły się też wideo- i social commerce, targetowane web-pushe oraz możliwość retargetowania kampanii. - Struktura nowego serwisu została tak zbudowana, że każdy element strony zachęca do jej dalszej eksploracji niezależnie, skąd przychodzi użytkownik. Wreszcie serwis National-Geographic Polska funkcjonalnie i layoutowo dorównuje amerykańskiej stronie-matce i dobrze oddaje charakter legendarnego brandu, istniejącego na świecie od ponad 130 lat – komentuje Agnieszka Wirtwein-Przerwa, szefowa segmentu digital engagement travel, science, health & sport w Burda Media Polska.

Nowa wersja portalu została przygotowana przez zespół digitalowy w Burdzie przy współpracy z Karoliną Źrebiec, autorką nowego layoutu. National-geographic.pl to pierwszy z portali, który postawiono na nowym, autorskim systemie zarządzania treścią.  

Relaunch strony promuje akcja #żółtaramka, w której podróżnicy, fotografowie i dziennikarze współpracujący z tytułem mówią, czym jest dla nich tytuł. Pojawią się materiały Krzysztofa Starnawskiego, Marka Arcimowicza, Mikołaja Nowackiego, Piotra Milewskiego i Maksa Cegielskiego oraz Michała Cessanisa, Iwony El Tanbouli i Agnieszki Franus, red. naczelnej National Geographic Polska.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (Grupa Burda) w 2019 roku wyniosła 21 873 egz. Była o 11,97 proc. niższa, niż rok wcześniej.

W Polsce marka National Geographic Polska jest obecna od 26 lat, łączy magazyny National Geographic i National Geographic Traveler, 15 edycji Wielkiego Konkursu Fotograficznego oraz 14 edycji nagród podróżniczych Travelery.

Dołącz do dyskusji: Serwis National-Geographic.pl w nowej odsłonie, akcja #żółtaramka

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
PYTANIE?
Czy zgodnie z linią narzucona przez redaktor naczelną z Izraela będziemy przepraszać za przesladowania Murzynów i rasistowskie poglądy głoszone przez NG od początku działania? Podobno NG ma na nowo pokazac wszystkim czytelnikom PRAWDE O ŚWIECIE : )))
Np zdjęcie tubylca myjącego głowe moczem krowy uznano za RASISTOWSKIE : )))
odpowiedź
User
to ja też!
Czy noblista, który odkrył DNA i zauwazył różnicę w kodzie pomiędzy rasami będzie dalej przez was nazywany rasistą i opluwany?
odpowiedź