Nationale-Nederlanden z kampanią rekrutacyjną dla branży IT
Pod hasłem „Twoja historia ma z nami przyszłość” ruszyła kampania Nationale-Nederlanden, która ma pomóc instytucji w rekrutacji pracowników działu IT. Działania przygotowała agencja Job’n’Joy.
W ramach akcji „Twoja historia ma z nami przyszłość” stworzony został odrębny serwis dla kandydatów Twojahistoriawit.pl. Platforma umożliwia szybkie wyszukanie aktualnych rekrutacji, są na niej szczegółowo opisane elementy oferty, benefity, a także systemy i technologie wykorzystywane w obszarze IT.
W działania włączają się też obecni pracownicy. W krótkich, retrospektywnych filmikach opowiadają, jak zaczęła się ich historia w Nationale-Nederlanden, czym się na co dzień zajmują, co wyróżnia ich pracodawcę, z jakich benefitów najczęściej korzystają i co najbardziej motywuje ich w pracy.
- Poza działaniami kampanijnymi na zewnątrz, liczymy również na naszych pracowników. Wierzymy mocno, że autentyczne historie opowiadane przez kolegów z zespołów pokażą, jak pracuje się w Nationale-Nederlanden na co dzień. Dodatkowo, zachęcamy pracowników do polecania nas jako miejsca pracy w ramach programu rekomendacji. Chcemy tym samym zaangażować naszych ekspertów w budowanie firmowych zespołów i podkreślić, że mają realny wpływ na to, z kim pracują - mówi Aleksandra Paszkiewicz, członek zarządu Nationale-Nederlanden.
Kampania rekrutacyjna pokazuje również szereg niestandardowych benefitów, z których mogą korzystać pracownicy zespołu IT. Jeden z nich to Technology Day 4 You – dzień w tygodniu, kiedy eksperci IT mają czas na budowanie prototypów nowych rozwiązań.
Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Job’n’Joy.
Dołącz do dyskusji: Nationale-Nederlanden z kampanią rekrutacyjną dla branży IT