Naturalne pochodzenie reklamuje jogurty Skyr Piątnicy (wideo)
OSM Piątnica rozpoczęła kampanię reklamową pitnych jogurtów typu islandzkiego Skyr. Marketer w spotach podkreśla ich naturalny charakter i pochodzenie.
W najnowszej kampanii jogurtów typu islandzkiego Piątnica akcentuje ich naturalne pochodzenie, podkreśla znaczenie aktywnych form spędzania wolnego czasu oraz chwil spędzonych wspólnie z bliskimi.
Bohaterowie 15 i 30-sekundowych spotów oddają się ulubionym aktywnościom, takim jak bieganie, jazda na rowerze czy zabawa z dzieckiem, czerpiąc z nich radość. Dawkę niezbędnej przy wysiłku energii zapewnić im mają pitne jogurty Skyr.
Wraz z rozpoczęciem nowej kampanii, Piątnica wprowadziła kolejny, szósty już smak jego pitnej wersji – truskawka-kiwi.
Kampania reklamowa jogurtów Skyr pitny i łyżeczkowy obejmuje emisję spotów 15 i 30-sek. w wybranych stacjach telewizyjnych, na platformach VOD oraz w serwisie YouTube.
Piątnica przy swoich reklamach pracuje z agencjami Plej, FiveMedia.
Jogurty Skyr ostatnio były promowane wiosną 2019 roku loterią, w której nagrodami były wycieczki na Islandię.
Dołącz do dyskusji: Naturalne pochodzenie reklamuje jogurty Skyr Piątnicy (wideo)