Nawojka Chałupińska z nowym stanowiskiem w Tidal
Nawojka Chałupińska objęła stanowisko head of partner marketing regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka) w serwisie streamingu audio Tidal.
Nawojka Chałupińska z Tidalem związana jest od 2017 roku. Początkowo była szefową marketingu, po roku awansowała dodatkowo na dyrektor zarządzającą i country managera na Polskę.
W latach 2019-2022 piastowała stanowisko general menagera na regiony CEE oraz GSA+DK. Dziś zarządza zespołem zajmującym się marketingiem partnerskim oraz rozwojem biznesu.
W karierze zawodowej prowadziła własną agencję public relations, stała na czele komunikacji 4Fun Media. Pracowała także w Grupie Eurozet i wydawnictwie Gruner+Jahr.
W Polsce Tidal działa od 2015 roku. To muzyczny serwis streamingowy, założony w 2014 przez szwedzko-norweską spółkę Aspiro. Rok później został wykupiony przez spółkę Project Panther Ltd, należącą do rapera Jaya-Z. W styczniu tego roku 33 proc. udziałów Tidala przejęła amerykańska firma telekomunikacyjna Sprint.