NaZdrowie - nowy format wideo Gazeta.pl o medycznych mitach. „Szybka, teledyskowa forma”
Gazeta.pl uruchamia w środę, 30 sierpnia nowy serwis wideo: NaZdrowie. Będzie zawierał materiały wyjaśniające mity i wątpliwości związane z medycyną. Przygotowaniem materiałów do serwisu zajmie się zespół wideo portalu Gazeta.pl.
Krótkie materiały wideo skupiały się będą na wyjaśnianiu popularnych wśród internautów mitów związanych z medycyną, a także z szeroko pojętym zdrowiem, farmaceutykami i stylem życia.
- Jak pokazują badania, aż trzy czwarte Polaków uznaje zdrowie za największą wartość, ten sam trend obserwujemy też na naszych serwisach i forach - objaśnia Miłosz Ploch, dyrektor produkcji wideo Gazeta.pl.
Gazeta.pl uruchomiła w kwietniu br. inny format social video z o nazwie „Ach!”. Skierowany jest głównie do młodych kobiet i prezentuje sposoby na pielęgnację i kosmetykę. Współpracują przy nim youtuberzy sieci Epic Makers, która należy - jak i Gazeta.pl - do Agory. W kwietniu 2016 roku z kolei portal wprowadził „Haps” (wideo o gotowaniu), a w grudniu 2016 roku - „Myk!” (format typu „Do It Yourself”).
- NaZdrowie będzie charakteryzowało się szybkim, teledyskowym formatem. Chcemy przykuwać uwagę internautów zarówno praktyczną tematyką, jak i nowatorską formą - dodaje Miłosz Ploch.
Odcinki NaZdrowie będą trwały blisko półtorej minuty i będą publikowane raz w tygodniu w serwisie Zdrowie.Gazeta.pl oraz na jego profilu na Facebooku. Filmy pojawią się również w innych serwisach lifestyle’owych Gazeta.pl: eDziecko.pl i Kobieta.Gazeta.pl oraz na ich fanpage'ach.
Dołącz do dyskusji: NaZdrowie - nowy format wideo Gazeta.pl o medycznych mitach. „Szybka, teledyskowa forma”