Canal+ będzie transmitować mecze NBA przez kolejne dwa sezony
Platforma Canal+ (do niedawna działająca pod nazwą nc+) przedłużyła o dwa sezony umowę dotyczącą transmisji w Polsce meczów ligi koszykarskiej NBA. W każdym sezonie będzie mogła pokazać 154 spotkania.
Umowa daje Canal+ prawa do transmisji w ciągu sezonu 154 meczów: 109 z fazy zasadniczej i 36 z play-off, w tym wszystkich finałów konferencji i finału całej ligi. Platforma będzie też mogła pokazywać All-Star Weekend, spotkania rozgrywane w ramach Martin Luther King Day, NBA Paris Game oraz dwa mecze z rozgrywek przedsezonowych.
Canal+ zapowiada, że w sezonie zasadniczym 48 meczów będzie transmitowanych w sobotnie i niedzielne wieczory.
- Bardzo się cieszymy z kontynuacji współpracy z Platformą Canal+ w Polsce. Z jeszcze większą liczbą meczów w europejskim prime-time, skrótami i analizami, Canal+ pozostanie domem dla wszystkich fanów NBA w Polsce - komentuje Elsa Memmi, wiceprezydent NBA ds. dystrybucji w mediach w regionie EMEA. - NBA to najlepsza koszykarska liga świata, która gwarantuje sportowe emocje na najwyższym poziomie - podkreśla Michał Jarocki, dyrektor sportowy Platformy Canal+.
Platforma oprócz transmisji meczów będzie pokazywać od poniedziałku do piątku magazyn „Basket+”, a co tydzień - „NBA Action”. Nowy sezon NBA zacznie się 22 października.
W stacjach Canal+ mecze NBA są transmitowane od dwóch dekad.
Platforma Canal+ działa pod tą nazwą od początku września, poprzednio przez 6,5 roku funkcjonowała jako nc+. Rebranding wspierają promocje i kampania reklamowa.
Na koniec ub.r. platforma miała 2,194 mln abonentów, o 23 tys. więcej niż rok wcześniej. Jej właściciel ITI Neovision od kwietnia 2017 do końca ub.r. zanotował 3,78 mld zł wpływów sprzedażowych i 195,2 mln zł zysku netto, wobec 3,69 mld zł przychodów i 152,8 mln zł zysku we wcześniejszych 21 miesiącach.
Dołącz do dyskusji: Canal+ będzie transmitować mecze NBA przez kolejne dwa sezony