Nestea zmienia skład i opakowania
Napoje Nestea (Hoop Polska, do końca 2017 - Coca-Cola HBC Polska) sprzedawane będą w nowych opakowaniach oraz w zmodyfikowanym składzie. Zmianom towarzyszyć będzie wsparcie marketingowe.
Nowa receptura napojów Nestea oparta jest na liściach herbaty pochodzące z regionu Nilgiri w Indiach, pozyskiwanych dzięki współpracy z firmą Rainforest Alliance.
Nestea ma także nowe opakowania, których wyróżnikiem jest namalowany liść herbaty. Produkt dostępny będzie w dwóch wariantach opakowań - butelce 1,25l i 0,5l oraz czterech smakach: zielona herbata, zielona herbata z limonką i miętą, czarna herbata o smaku brzoskwiniowym i cytrynowym.
Zmiany w designie i składzie komunikowane będą szeroką kampanią marketingową. W pierwszym etapie zaplanowano aktywności w punktach sprzedaży przez materiały POS. Aktywowany będzie także profil brandu na Facebooku. W kolejnych odsłonach akcji planowane jest wdrożenie nowej platformy komunikacyjnej, kampania w telewizji, działania public relations oraz w social mediach.
Za globalne kierunki w komunikacji marketingowej odpowiada agencja Hogarth Worldwide Limited. Marketer nie podaje na razie, jakie agencje zajmą się działaniami na rynku polskim.
Hoop Polska od tego roku przejęło zarząd nad dystrybucją i działaniami marketingowymi brandu Nestea od Coca-Coli (w Polsce - Coca-Cola HBC Polska). Właścicielem marki jest szwajcarski koncert Nestle.
Dołącz do dyskusji: Nestea zmienia skład i opakowania