Nestlé debiutuje w Polsce z marką batonów Yes
Koncern Nestlé wprowadza na polski rynek markę batonów Yes, o recepturze na bazie orzechów, owoców oraz ciemnej czekolady.
Nestlé wprowadza do sprzedaży dwa warianty batonów Yes!: migdałowy z solą morską oraz bananowy z orzechami pekan – oba smaki mają w składzie także prażone orzeszki ziemne oraz ciemną czekoladę „couverture” z kakao z certyfikatem UTZ. Nowe batony będą dostępne w papierowym, nadającym się do recyklingu opakowaniu.
- Konsumenci chętnie sięgają po przekąski, w których znajdą wysokiej jakości składniki: orzechy, suszone owoce czy ciemną czekoladę. Jednocześnie wciąż niezwykle ważne są dla nich walory smakowe – zróżnicowane tekstury, zaskakujące połączenia smaków np. słodko-słonego, dzięki którym produkt spełnia obietnicę kategorii i sprawia przyjemność podczas jedzenia - komentuje Anna Mitura, dyrektor działu słodyczy w Nestlé Polska.
Batony Yes! będą dostępne w lipcu br. w sieci Żabka.
Dołącz do dyskusji: Nestlé debiutuje w Polsce z marką batonów Yes