Nestlé Polska wybrało siedem agencji do obsługi digital
Koncern spożywczy Nestlé Polska rozstrzygnął przetarg na obsługę swoich marek w digitalu. Wybrano w nim agencje They.pl, GoldenSubmarine, Bite.Me, 121 PR, Hand Made, Kamikaze oraz Ancymomy.
W ramach przetargu Nestlé wyłonił lokalny roaster agencji digital do obsługi marek Nestlé. Wybrane w przetargu agencje to: They.pl, Golden-Submarine, Bite.Me, 121 PR, Hand-Made, Kamikaze oraz Ancymomy, z czego dwie ostatnie firmy wcześniej nie współpracowały z marketerem.
- Jest to lista agencji, które w pierwszej kolejności są zapraszane do składania ofert na realizację projektów z szeroko rozumianego zakresu digital takiego jak m.in. tworzenie i utrzymanie stron, prowadzenie kanałów marek firmy oraz przygotowywanie contentu - wyjaśnia nam biuro prasowe Nestlé Polska.
Współpraca jest standardowo przewidziana na 3 lata, tak więc do końca roku 2024. Lokalny roaster stanowi uzupełnienie globalnych partnerów Nestlé pracujących dla jej marek w obszarze digital.
Do koncernu Nestlé należy wiele marek słodyczy (m.in. Princessa, Lion, KitKat, JoJo), płatków śniadaniowych (m.in. Corn Flakes, Gold Flakes, Nesquik, Chocapic, Cini Minis, Cheerios, Fitness), kawy Nescafé, żywności dla niemowląt (m.in. Gerber i Bobo Frut) oraz przypraw, dań gotowych i dodatków Winiary.
Od lutego firma prowadzi przetarg na planowanie i zakup mediów.
Dołącz do dyskusji: Nestlé Polska wybrało siedem agencji do obsługi digital