Netflix z "grzeszną" loterią
Z okazji premiery finałowego sezonu serialu "Lucyfer", Netflix przygotował klimatyczną zabawę dla fanów serii.
10 września w Netfliksie zadebiutuje finałowy sezon "Lucyfera". "Lucyfer dostał awans, ale czy naprawdę zależy mu na pracy? Chloe chce rzucić zawód detektywa, Amenadiel wstępuje do policji. A to nie jedyne ciekawe wydarzenia" - tak Netflix zapowiada ostatnie odcinki serialu.
Loteria Netflixa z wyjątkowymi nagrodami
Netflix w ramach promocji tytułu przygotował w USA loterię. Zabawa trwa na profilach serialu na Instagramie i twitterze wpisywać swoje "ulubione" grzechy z listy siedmiu głównych: obżarstwa, dumy, pożądliwości, gniewu, chciwości, zazdrości i lenistwa. Do zgłoszenia należy dodać hashtag #sweepstakes.
Nagrodami są karty Lucifer Sin Rewards o wartości 250 dolarów. 850 zwycięzców osobliwej loterii otrzyma karty wskazujące na ich odpowiedzi - karta w kształcie tabliczki czekolady przeznaczona jest dla łakomczuchów, chciwi dostaną sztabkę złota, a leniwi poduszkę.
it pays to be bad 😈 tag @LuciferNetflix + say ur fave sin: #pride, #greed, #lust, #envy, #gluttony, #wrath or #sloth w/ #sweepstakes for a chance to win
— Lucifer (@LuciferNetflix) September 6, 2021
💸 no purchase necessary
🗓️ open 9/6/21 – 9/17/21
🇺🇸 US residents 18+
📜 official rules: https://t.co/7GYNz3xMQX pic.twitter.com/iBATUTYLYF
Partnerem projektu jest agencja Mischief USA.
Netflix ma ponad 200 milionów subskrybentów
W czwartym kwartale ub.r. liczba subskrybentów Netflixa zwiększyła się o 8,5 mln do 203,66 mln. Firma zanotowała wzrost wpływów z 5,47 do 6,64 mld dolarów, a jej zysk netto zmalał z 587 do 542 mln zł. Serialowymi hitami kwartału były „The Crown” i „Gambit królowej”, a filmowym - „The Midnight Sky”.
Według badania Gemius/PBI w lipcu br. Netflix miał w Polsce 5,41 mln użytkowników.
Dołącz do dyskusji: Netflix z "grzeszną" loterią