Netflix wykorzystuje ogłoszenie na Pracuj.pl do promocji nowego serialu "What/If"
W nietypowy sposób Netflix reklamuje w Polsce swój nowy serial, "What/If" z Renée Zellweger. W serwisie rekrutacyjnym Pracuj.pl (Grupa Pracuj) pojawiło się ogłoszenie nawiązujące do tej serii.
Renée Zellweger wciela się w "What/If" w Anne Montgomery, która składa parze nowożeńców chcących podreperować budżet etycznie wątpliwą propozycję.
Do fabuły miniserialu nawiązuje ogłoszenie, które reklamuje serial w serwisie Pracuj.pl. "Pracodawca" szuka specjalistki ds. manipulacji, która "nie boi się poznawać granic własnej moralności". "Zatrudnieni" muszą być zafascynowani "wykraczaniem ze strefy własnego komfortu".
Za to oferowany jest "zestaw przeżyć, które zmienią Twoje nastawienie do życia zawodowego i rodzinnego", "doświadczenie, którego nie znajdziesz nigdzie indziej".
Serial "What/If" zadebiutował na Netfliksie 24 maja. Twórcami serii są Mike Kelley ("Zemsta", "Swingtown") oraz Robert Zemeckis ("Powrót do przyszłości", "Forrest Gump").
Netflix nie ujawnia, ilu płacących użytkowników ma w Polsce. Z szacunków Amper Analysis wynika, że może ich być 800 tys.
Dołącz do dyskusji: Netflix wykorzystuje ogłoszenie na Pracuj.pl do promocji nowego serialu "What/If"
Czy ktoś za to beknie czy wszyscy będą się podniecać wychodzeniem poza schemat?