SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

23 miliony użytkowników abonamentu Netfliksa z reklamami

Po ponad roku od wprowadzenia pakietu z reklamami Netfliksa, z usługi korzysta 23 miliony użytkowników.

Fot. Pixabay Fot. Pixabay

Netflix wprowadził plan abonamentowy z reklamami późną jesienią 2022 roku. Początkowo pakiet "Basic with Ads" został udostępniony w USA, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech, Australii, Japonii, Korei i Brazylii.

W USA cenę abonamentu ustalono na 6,99 dolarów miesięcznie, czyli o 13 dolarów mniej niż najdroższy plan Premium i 3 dolary mniej niż najtańszy dotychczas pakiet Basic.

Nowe dane na temat wyników "Basic with Ads" ogłosiła podczas konferencji Variety Entertainment Summit Amy Reinhard, dyrektorka Netfliksa odpowiedzialna za reklamę.

Liczba subskrybentów Netflixa, którzy wybrali pakiet z reklamami, wynosi już 23 miliony. To wzrost o 8 milionów subskrybentów od ostatniego ogłoszenia w listopadzie. Amy Reinhard powiedziała, że trzy czwarte użytkowników pakietu reklamowego ogląda treści Netfliksa co najmniej dwie godziny dziennie.

Około jedna trzecia nowych subskrybentów platformy wybiera pakiet z emitowanymi reklamami – podaje Netflix.

Nowe możliwości reklamy w Netfliksie

W tym roku Netflix przedstawi marketerom nowe możliwości reklamowe. Jedną z nich ma być specjalny pakiet medialny umożliwiający dostęp do widzów korzystających z najtańszego abonamentu wspartego reklamą.W takim pakiecie widz ma dostawać np. dodatkowy odcinek treści bez reklam, ale z konkretnym przekazem jednego marketera.

Jeszcze w tym roku reklamodawcy będą mogli używać swoich kodów QR w kreacjach z opcją reklam w USA. W tym roku ma wzrosnąć także liczba sponsorów programów Netfliksa.

W trzecim kwartale 2023 roku globalnie liczba subskrybentów Netfliksa zwiększyła się o 8,76 mln do 247,15 mln, a przychody wzrosły rok do roku o 8 proc. do 8,5 mld dolarów. 

Dołącz do dyskusji: 23 miliony użytkowników abonamentu Netfliksa z reklamami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl