Netflix zaprezentował zwiastun „Różowych lat 90.”. Premiera serialu już w styczniu
Netflix stworzył kontynuację popularnego serialu „Różowe lata 70.”. Opowiadać będzie o kolejnym pokoleniu dzieciaków, przesiadujących w piwnicy Formanów w Point Place, dwie dekady później.
Netflix udostępnił zwiastun wyczekiwanej kontynuacji serialu „Różowe lata 70.”, w którym po raz pierwszy można zobaczyć większość dawnej obsady w gościnnych występach. W serialu wystąpią: Topher Grace i Laura Prepon, a także Mila Kunis (Jackie), Ashton Kutcher (Kelso) i Wilmer Valderrama (Fez).
Kontynuacja serialu „Różowe lata 70.”
Akcja serialu toczyć się będzie w 1995 roku, kiedy Leia Forman, czyli córka Erica i Donny, znanych z oryginalnej serii, przyjeżdża do swoich dziadków do Point Place i nawiązuje takie przyjaźnie, jak kiedyś jej ojciec.
Zaprzyjaźnia się ze zbuntowaną Gwen (w tej roli Ashley Aufderheide), która wyrasta na nieformalną przywódczynię nowego pokolenia dzieciaków w miasteczku. Do ich paczki dołączy także brat Gwen (Maxwell Donovan), Jay (Mace Coronel), sarkastyczny Ozzie (Reyn Doi) oraz Nikki (Sam Morelos) z obsesją na punkcie swoich ocen.
Muzyczny motyw przewodni
W serialu pojawi się także nowa wersja piosenki przewodniej „In the Street”, którą możemy usłyszeć w zwiastunie. Producenci serialu zakładają, że na pewnym etapie, w nowej produkcji pojawi się każdy z weteranów oryginalnej serii. Wykluczony z tej listy jest Danny Masterson ze względu na jego uwikłanie w procesy karne związane z oskarżeniami kobiet o przemoc seksualną z jego strony.
Producenci serialu Bonnie Turner i Terry Turner, dwaj twórcy oryginalnej wersji serialu, brali udział w pracach nad kontynuacją wraz z Lindsey Turner i Greggiem Mettlerem.
Premiera serialu „Różowe lata 90.” odbędzie się 19 stycznia na Netfliksie
Na koniec września br. Netflix miał globalnie 220,67 mln subskrybentów. Wzrost liczby subskrybentów Netfliksa był dużo wyższy od prognozy sprzed trzech miesięcy wynoszącej 1 mln. Platforma wróciła do dodatniej dynamiki, po tym, jak w pierwszym kwartale br. straciła netto 0,2 mln klientów, a w drugim - 0,97 mln. W czwartym kwartale br. Netflix spodziewa się pozyskać netto 4,5 mln subskrybentów. Przychody mają zmaleć rok do roku z 7,78 do 7,71 mld dolarów, marża operacyjna — z 8,2 do 4,2 proc., a zysk netto — z 607 do 163 mln dolarów.
Według badania Mediapanel we wrześniu br. Netfliksa jako stronę internetową i aplikację mobilną odwiedziło 12,21 mln polskich użytkowników (dało to 41,13 proc. zasięgu), z których każdy spędził tam średnio 5 godzin, 39 minut i 38 sekund.
Dołącz do dyskusji: Netflix zaprezentował zwiastun „Różowych lat 90.”. Premiera serialu już w styczniu