SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Netflix traci najmniej subskrybentów, a Apple TV+ najwięcej

Spośród najpopularniejszych platform streamingowych najniższym odsetkiem klientów rezygnujących z subskrypcji może pochwalić się Netflix.

Z badania Antenna i MoffettNathanson Research wynika, że Netflix zdecydowanie lepiej od konkurencji radzi sobie w kwestii utrzymania bazy klientów.

Miesięczny wskaźnik rezygnacji klientów („churn”), czyli odsetek subskrybentów rezygnujących z usługi, w ostatnim kwartale 2020 roku w przypadku Netfliksa wyniósł w USA tylko 2,5 proc.

Pod tym względem Netflix zdecydowanie wyprzedza konkurencyjne serwisy streamingowe. Kolejne w rankingu platformy to: Disney+ (4,3 proc.), Hulu (5,2 proc.), CBS All Access, obecnie Paramount+ (5,9 proc.), HBO Max (6,7 proc.), Starz (8,4 proc.), Showtime (8,8 proc.) oraz Peacock (9,5 proc.).

Na szarym końcu zestawienia znalazła się usługa Apple TV+, ze wskaźnikiem „churn” wynoszącym aż 15,6 proc. W opracowaniu zabrakło danych dotyczących Amazon Prime Video.

W czwartym kwartale ub.r. Netflix zanotował wzrost liczby subskrybentów o 8,5 mln do 203,66 mln, wpływy firmy w całym ub.r. zwiększyły się z 20,15 do 25 mld dolarów, a zysk netto - z 1,87 do 2,76 mld dolarów.

Dołącz do dyskusji: Netflix traci najmniej subskrybentów, a Apple TV+ najwięcej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl