New Age Media po stracie Heliosa zmienia strategię rynkową
Po tym, jak Agora i jej zespół Tandem Media przejęły od New Age Media obsługę reklamową sieci kin Helios, NAM modyfikuje strategię rynkową - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Firma skoncentruje się teraz na obsłudze reklamowej sieci kin Cinema City oraz M IMAX w regionie. Jak powiedzieli nam przedstawiciele NAM, wiąże się to zarówno z wygaśnięciem siedmioletniej umowy na obsługę kin Helios (więcej na ten temat), jak i przyłączeniem Cinema City do brytyjskiej sieci CineWorld, jednego z największych graczy na rynku europejskich multipleksów.
W rezultacie oferta reklamowa New Age Media obejmie teraz łącznie na terenie Europy 93 multipleksy i 9 kin IMAX. W Polsce NAM oferować będzie czas i przestrzeń reklamową w 39 obiektach kinowych Cinema City i M IMAX, w tym komunikację „on-screen” na 340 ekranach.
- Zgodnie z polityką naszych właścicieli obecnie mocniej będziemy się koncentrować na dotarciu do odbiorców w największych miastach w Polsce, w których Cinema City jest zdecydowanym liderem rynku - komentuje Bianka Pawlewska, international general manager w New Age Media.
New Age Media jest spółką zależną Cinema City Group. Cinema City jest największą siecią kin w Polsce i drugą co do wielkości siecią kin wielosalowych w Europie. Od 2014 roku jej większościowym udziałowcem Cinema City wraz ze spółkami zależnymi jest brytyjska sieć CineWorld, która posiada blisko 2000 ekranów i frekwencję na poziomie ok. 85 milionów biletów rocznie.
Dołącz do dyskusji: New Age Media po stracie Heliosa zmienia strategię rynkową