Volvo wyłącznym partnerem Cinema City IMAX
Firma New Age Advertising, pełniąca funkcję oddziału New Age Media w Czechach, podpisała roczny kontrakt z Volvo Car Czech Republic na sponsoring kina Cinema City IMAX w praskim CH Atrium Flora.
Na mocy umowy, logo szwedzkiego koncernu samochodowego staje się integralną częścią komunikacji kina IMAX na stronie internetowej www.cinemacity.cz, a umowa partnerska obejmuje szereg działań marketingowych i komunikacyjnych bezpośrednio w unikalnej przestrzeni Cinema City IMAX.
Wspólne logo IMAX Volvo staje się integralną częścią wszelkiej komunikacji sali kinowej IMAX® w sieciach społecznościowych (Instagram, LinkedIn, Facebook, X). Logo marki samochodowej będzie także obecne podczas organizacji wydarzeń specjalnych. Samochody Volvo pojawią się także w holach kinowych.
W korytarzu przed salą IMAX zainstalowano 75-calowy monitor LG SuperSign. Na czterech ekranach plazmowych przez cały czas trwania umowy wyświetlany będzie półminutowy spot reklamowy Volvo, a po wejściu do sali IMAX widzowie witani będą spotem sygnowanym IMAX Volvo. Współpraca obejmuje także prezentację samochodów Volvo w Cinema City Letňany oraz Cinema City Nová Karolina w Ostrawie.
Dołącz do dyskusji: Volvo wyłącznym partnerem Cinema City IMAX