SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

W czerwcu ruszy kanał NickMusic, zajmie miejsce MTV Music 24. „Oferta muzyczna dla kolejnych pokoleń”

We wtorek, 1 czerwca ViacomCBS na polskim rynku uruchomi nowy kanał NickMusic, który będzie skierowany dla dzieci w wieku od 6 do 11 lat. Stacja w swojej ofercie zastąpi MTV Music 24. - To naturalny krok wychodzenia na rynek z ofertą muzyczną dla kolejnych pokoleń - komentuje Agnieszka Odachowska, PR manager ViacomCBS.

W ofercie NickMusic znajdą się teledyski muzyczne takich wykonawców, jak Ariana Grande, Ed Sheeran, Dua Lipa czy Justin Timberlake. Aktualnie kanał dostępny jest m.in. w takich krajach jak: USA, Belgia i Holandia.

- To naturalny krok wychodzenia na rynek z ofertą muzyczną dla kolejnych pokoleń: w naszym portfolio znajdują się m.in. MTV 90s, MTV Hits czy MTV 00s - komentuje Agnieszka Odachowska, PR manager ViacomCBS.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Kanał będzie skierowany dla widzów w wieku od 6 do 11 lat. Program NickMusic nie będzie przerywany blokami reklamowymi.

NickMusic zastąpi MTV Music 24

NickMusic na polskim rynku zostanie uruchomiony we wtorek, 1 czerwca 2021 roku. Stacja pojawi się w miejscu kanału MTV Music 24, który zniknie z rynku. MTV Music 24 w ofercie ViacomCBS znajdował się od 2017 roku (do marca ub.r. - pod nazwą  MTV Music), zastępując stację Viva Polska.

Polski oddział ViacomCBS nie potrzebuje zgody KRRiT na przekształcenie MTV Music 24 w NickMusic. Oba kanały nadawcy operują na zagranicznych koncesjach.

NickMusic to już druga muzyczna stacja na polskim rynku, która skierowana jest dla dzieci. Od września 2020 roku oglądać można 4Fun Kids, którego nadawcą jest 4Fun TV.

W 2020 roku przychody ViacomCBS wyniosły 25,28 mld dol. w porównaniu z 26,99 mld dol. w 2019 roku. To spadek o 6 proc. w ujęciu rocznym. Za to w samym czwartym kwartale 2020 roku koncern odnotował wzrost przychodów na poziomie 3 proc., one wyniosły 6,84 mld dol. Zysk netto z działalności operacyjnej w ub.r. wyniósł 2,3 mld dol., co jest wynikiem o 27 proc. gorszym niż w roku 2019, kiedy koncern zarobił 3,17 mld dol.

Dołącz do dyskusji: W czerwcu ruszy kanał NickMusic, zajmie miejsce MTV Music 24. „Oferta muzyczna dla kolejnych pokoleń”

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wielokropek
Kolejna głupota...
0 0
odpowiedź
User
Longpigs
Czy szanowna PR manager ViacomCBS, Agnieszka Odachowska, mogłaby sprawdzić i upewnić się czy jej komentarz jest merytoryczny,ponieważ nie ma takiego kanału jak MTV 00s. Był kiedyś na miesiąc w UK jako pop up kanał na MTV Classic UK.
Szkoda,że wybitni specjaliści viacomu spowodowali,że MTV się zwija z polskiego rynku. Niech włączą MTV Global ( wcześniej MTV Europe) z polskimi napisami i będzie po wszystkim. Idealny, smutny koniec na 40 lecie MTV.
0 0
odpowiedź
User
Robert
Po co… lepiej byscie ogarneli tą jakoscia mamy juz 2021 rok i dalej NICK leci w SD… a w Stanach juz tylko w HD/4K… wstyd
0 0
odpowiedź