„Nie ma jak dawniej” - dania Międzychód pierwszy raz reklamowane w telewizji (wideo)
Zaczęła się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa dań Międzychód, podkreślająca ich naturalny, tradycyjny charakter. Akcję przygotowały i realizują firmy Just, AdStone, MEC i Q&A Communications.
- Tworząc kreację spotu, chcieliśmy podkreślić to, co najbardziej nas wyróżnia: lokalność, polski smak, który pamiętamy z dzieciństwa i oczywiście jakość naszych produktów. Jesteśmy polską firmą, bazujemy na regionalnych warzywach i tradycyjnych, polskich przepisach, znanych z obiadów w rodzinnym gronie. Z dumą podkreślamy to, że pochodzimy z małego miasteczka, gdzie ludzie wciąż mają czas na spotkanie i rozmowę przy wspólnym posiłku - opisuje Magdalena Kasperczak, dyrektor marketingu Międzychodu.
Reklamy są oparte na przeciwstawieniu tych tradycyjnych, naturalnych składników i sposobów produkcji ze sztucznymi dodatkami (konserwantami, barwnikami czy wzmacniaczami smaku), których nie zawierają dania, sosy i przetwory wytwarzane przez Międzychód.
- Nasze produkty są uwielbiane w Międzychodzie, a teraz intensywnie pracujemy nad dotarciem do konsumentów z całej Polski. Naszym celem jest pokazanie im, że dania gotowe mogą być odżywcze i że nawet nie mając czasu na gotowanie możemy zjeść pożywny posiłek smakujący jak w domu - opisuje Magdalena Kasperczak. - W spocie pokazujemy nie tylko dania tradycyjne, ale też nowe smaki, jak ciecierzyca w warzywach. Pragniemy dołączyć do głównych graczy na rynku przetworów spożywczych - zapowiada.
Jest to pierwsza telewizyjna kampania reklamowa marki Międzychód.
Akcja oprócz telewizji (kanały ogólnotematyczne) obejmuje internet (serwisy wideo i VoD) oraz prasę (magazyny branżowe i kobiece). Zaczęła się 25 października i potrwa do końca listopada.
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Just, zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC, za aktywności w social media odpowiada agencja AdStone, a za działania PR - agencja Q&A Communications.
Dołącz do dyskusji: „Nie ma jak dawniej” - dania Międzychód pierwszy raz reklamowane w telewizji (wideo)