SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Nie ma szybszej kapsułki na ból” w reklamie Ibupromu Max Sprint (wideo)

Trwa kampania reklamowa preparatu przeciwbólowego Ibuprom Max Sprint (USP Zdrowie). Akcję przygotowały firmy Red8, Lightcraft, Paprika Sound Factory i Starcom.

Kampania Ibupromu Max Sprint podkreśla, że dzięki swojej formie żelowych kapsułek szybko i skutecznie zwalcza on uciążliwe bóle różnego rodzaju: głowy, menstruacyjny czy migrenę. Zalety preparatu puentuje hasło „Nie ma szybszej kapsułki na ból”.

Akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim telewizję. Kreację kampanii przygotowała agencja Red8, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Reklamę telewizyjną wyreżyserował Marcin Ziębiński, a jej postprodukcją zajęło się studio Lightcraft.

Dołącz do dyskusji: „Nie ma szybszej kapsułki na ból” w reklamie Ibupromu Max Sprint (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gremialny sprzeciw
Dlaczego pani nie oblizuje warg?
Byłoby seksowniej.
Staram się dojrzeć tutaj fajny pomysł, zastanawiam się nad jego absencją.
odpowiedź
User
maras
dlaczego w tej reklamie nie ma henia z tesco? byla by fajna... skonczyla sie pewna epoka:(
odpowiedź