Nielsen chce badać efektywność reklam w PlayStation 3
Nielsen Company i SCEA (Sony Computer Entertainment America)zapowiadają plany stworzenia systemu pomiaru dla materiałówreklamowych prezentowanych na nowej platformie Sony.
Badaniu miałyby podlegać nie tylko coraz popularniejsze reklamyw samych grach, ale i przekazy reklamowe z sieci PlayStationNetwork oraz w zapowiadanym już wirtualnym świecie użytkownikówkonsoli Sony zwanym Home.
Analizy mają pokazać jak efektywna jest reklama kierowana doodbiorców za pomocą konsol, jaki jest jej zasięg i jak często jestoglądana. Dane te mają być łączone z wynikami badań National PeopleMeter obejmującej analizy graczy w ponad 12 tys. amerykańskichdomów. Wyniki zostaną wykorzystane w systemie zwanym GamePlayMetrics.
Działania firmy Nielsen to jedna z prób przyciągnięcia dorozkwitającego rynku reklam w grach nowych reklamodawców. Ci mogąchętniej decydować się na tę formę promowania swoich produktówtylko wtedy, gdy zostaną im przedstawione dane dotycząceskuteczności takiej formy przekazu.
Źródło: Shacknews - pclab.pl
Dołącz do dyskusji: Nielsen chce badać efektywność reklam w PlayStation 3