Nielsen: wzrosty na rynku wideo online
W listopadzie bieżącego roku klipy wideo w internecie oglądało 138,37 miliona unikalnych użytkowników z USA.
To o 11,4 proc. większa liczba w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego - wynika z danych firmy badawczej Nielsen.
W ujęciu rocznym zwiększyła się także liczba obejrzanych filmików (o 17,0 proc., do 11,18 miliarda), średnia liczba klipów na jednego użytkownika (o 5,2 proc., do 80,8) oraz średni czas przeznaczony na ich oglądanie (o 12,5 proc., do 200,1 minuty).
Zdecydowanie najpopularniejszym internetowym serwisem wideo był w listopadzie należący do Google YouTube, który zanotował 106,85 miliona unikalnych użytkowników i 6,75 miliarda obejrzanych klipów.
Na kolejnych miejscach pod względem liczby filmików znalazły się: Hulu (656,6 miliona), Yahoo! (196,6 mln), MSN/Windows Live/Bing (147,1 mln), Fox Interactive Media (137,2 mln), Megavideo (128,6 mln), ABC Television (125,4 mln), ESPN Digital Network (111,9 mln), Blinkx (108,6 mln) oraz Nickelodeon Kids and Family Network (106,3 mln).
Dołącz do dyskusji: Nielsen: wzrosty na rynku wideo online